Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Moet ik naar de dokter?
Moet ik naar de dokter?
Geplaatst: 25 november 2021
Twijfelt u wel eens of het nodig is om naar de huisarts te gaan? Twijfelt u bijvoorbeeld bij een blessure als u bent gevallen, of heeft u andere pijn of een andere klacht, dan is het best wel eens lastig inschatten of en wanneer het nodig is om naar de dokter te gaan. Veel klachten hebben gewoon tijd nodig om te herstellen, maar hoe weet je of je je klacht niet verwaarloost en dat het niet erger wordt als je niet gaat?

Lees meer
Moet ik naar de dokter?
Geplaatst: 25 november 2021
Twijfelt u wel eens of het nodig is naar de huisarts te gaan?

Lees meer
Computerspreekuur Vestzaktheater
Computerspreekuur Vestzaktheater
Geplaatst: 8 oktober 2021
Vanaf woensdag 13 oktober kunt u weer gebruik maken van het gratis computerspreekuur van SonenBreugelVerbindt. Dit is iedere woensdag tussen 16.00 en 17.30 uur in het Vestzaktheater.

Lees meer