Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Informatie coronavaccinatie
Informatie coronavaccinatie
Geplaatst: 15 februari 2021
Het ministerie van VWS heeft besloten dat bepaalde doelgroepen binnenkort gefaseerd worden uitgenodigd om inge├źnt te worden met het AstraZeneca-vaccin.

Lees meer
Heeft u klachten? Neem contact met ons op!
Heeft u klachten? Neem contact met ons op!
Geplaatst: 8 februari 2021
Heeft u gezondheidsklachten, vragen of maakt u zich ergens zorgen over? Twijfel dan niet en neem contact met ons op, ook in deze coronatijd.

Lees meer
Check uw moedervlek
Check uw moedervlek
Geplaatst: 8 februari 2021
Heeft u een moedervlek en wilt u weten of deze verdacht is? Maak dan gebruik van de SkinVision app en krijg meteen advies. Want hoe eerder u huidkanker ontdekt, hoe groter de kans op een succesvolle behandeling.

Lees meer