Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Vakantieperiode
Vakantieperiode
Geplaatst: 29 april 2022
Wilt u weten wanneer uw huisarts afwezig is vanwege vakantie? Of wat er tijdens de vakantieperiode verandert binnen de praktijk? Lees dan verder.

Lees meer
Brievenbus voor medische post
Brievenbus voor medische post
Geplaatst: 29 april 2022
De balie van MC de Linden is iedere dag tussen 08.00 en 12.30 uur geopend. Wilt u formulieren inleveren? Dan kan dat via de groene brievenbus. Deze staat voor de balie.

Lees meer
Inloopgroepen Positieve Gezondheid in Son en Breugel voor iedereen
Inloopgroepen Positieve Gezondheid in Son en Breugel voor iedereen
Geplaatst: 20 april 2022
Vanaf mei 2022 gaan we starten met Inloopgroepen gericht op de zes thema’s voor Positieve Gezondheid. Zes bijeenkomsten die u afzonderlijk kan bezoeken. Een gelegenheid om uw gezondheid en welzijn te bevorderen.

Lees meer