Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Supermarktrondleiding en zoutworkshop
Supermarktrondleiding en zoutworkshop
Geplaatst: 29 juli 2020
Komt u vanwege diabetes of (verhoogd risico op) hart- en vaatziekten bij één van onze praktijkondersteuners? Dan kunt u de komende maanden gratis deelnemen aan een aantal supermarktrondleidingen en zoutworkshops in Son en Breugel.

Lees meer
Veilig zonnen
Veilig zonnen
Geplaatst: 9 juli 2020
Door te veel zon kan de huid verbranden. Hoe snel uw huid verbrandt, hangt af van uw huidtype. Lees verder voor meer informatie en tips om uw huid goed te beschermen.

Lees meer
Online inzage dossier
Online inzage dossier
Geplaatst: 3 juli 2020
Per 1 juli 2020 kunt u digitaal uw dossier inzien. Lees hieronder hoe dit in z'n werk gaat.

Lees meer